Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















18 Οκτ 2011

Εθνος ανάδελφο



Εθνος ανάδελφο
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: του Πέτρου Πιτσίνη
Στοπ στην πετρελαιοκίνηση μέχρι νεωτέρας εισηγήθηκε η Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής στην Ολομέλεια του Σώματος. Το σκεπτικό της θα προκαλούσε ντροπή σε οποιαδήποτε άλλη πολιτισμένη χώρα και αποτελεί - μία ακόμη - ομολογία της απόλυτης χρεοκοπίας αυτού που ονομάζουμε «ελληνικό κράτος». Οι βουλευτές παραδέχονται ότι δεν είμαστε ακόμη σε θέση να ελέγξουμε την ποιότητα του πετρελαίου κίνησης, λες και η βενζίνη είναι ανόθευτη. Εκφράζουν την αμφιβολία τους για την αποτελεσματικότητα των τεχνικών ελέγχων από τα ΚΤΕΟ, που προφανώς ελέγχουν άψογα τα βενζινοκίνητα οχήματα, οπότε μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι. Θέτουν ως όρο να αυξηθεί το ποσοστό χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από τους Αθηναίους και τους Θεσσαλονικείς, όταν αυξάνεται η τιμή των εισιτηρίων κατά 40%, το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι στην καλύτερη περίπτωση μέτριο και τα λεωφορεία και το Μετρό είναι σχεδόν μόνιμα «δεμένα» στα αμαξοστάσια εξαιτίας των επαναλαμβανόμενων απεργιών.
Ημουνα νιος και γέρασα ακούγοντας τις ίδιες δικαιολογίες. Δεκαετίες ολόκληρες ανακοινώνονταν με τυμπανοκρουσίες διάφορα μέτρα, όπως για τα κινητά συνεργεία ελέγχου των καυσίμων, τα οποία έχουν γίνει άφαντα. Η ίδρυση των ιδιωτικών ΚΤΕΟ υποτίθεται ότι θα έλυνε το πρόβλημα της αξιοπιστίας των τεχνικών ελέγχων, η ίδια όμως η Επιτροπή Περιβάλλοντος ομολογεί το αντίθετο. Οσο για τις συγκοινωνίες, βαρέθηκα να βλέπω υπουργούς να παραλαμβάνουν με στόμφο στόλους οχημάτων νέας τεχνολογίας, να προαναγγέλλουν συστήματα τηλεματικής στις στάσεις και στο τέλος να αυξάνουν την τιμή των εισιτηρίων, αντί να πιάνουν τους τζαμπατζήδες!
Η Επιτροπή βάζει και μία περιβαλλοντική γαρνιτούρα στην έκθεσή της, θέτοντας ως προϋπόθεση τη μείωση της ρύπανσης όσον αφορά τα αιωρούμενα σωματίδια και τα οξείδια του αζώτου! Προφανώς η Ελλάδα αποτελεί τη μοναδική «πράσινη νησίδα» σε μία ήπειρο που καταστρέφει το περιβάλλον, γι' αυτό και επιτρέπεται η κυκλοφορία των ντιζελοκίνητων οχημάτων παντού. Παντού; Οχι ακριβώς! Υπάρχουν δύο μικρά «γαλατικά χωριά», όπου κατοικεί ένα έθνος ανάδελφο, το οποίο αντιστέκεται στο κονκλάβιο της ΕΕ. Οι φήμες ότι οι περιπέτειές του θα γίνουν καρτούν ελέγχονται ως ανακριβείς.

πηγή: autoNEA 12/10/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: