Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















1 Νοε 2011

ΦΟΡΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ



Φόρος πολυτελείας στο περιβάλλον
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: του Πέτρου Πιτσίνη
Η Chevrolet μπήκε φέτος στο ολιγομελές κλαμπ των αιωνόβιων αυτοκινητοβιομηχανιών οι οποίες δεν διέκοψαν ποτέ τη λειτουργία τους και το γιόρτασε με τον ιδανικό τρόπο στην... Ελβετία, δηλαδή τη γενέτειρα χώρα του ιδρυτή της Λουί Σεβρολέ. Το πρόγραμμα περιελάμβανε εκατοντάδες χιλιόμετρα οδήγησης μεταξύ άλλων και της νέας Camaro.
Ακόμη όμως και το θηριώδες σπορ μοντέλο με τα κλασικά αμερικανικά χαρακτηριστικά δεν με ενθουσίασε όσο το ηλεκτροκίνητο Volt. Η «γοητεία» της αθόρυβης κίνησης κατανίκησε τον μπάσο ήχο 432 ίππων από οκτώ κυλίνδρους, καθώς το Volt προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός κλασικού οικογενειακού μοντέλου και τα συνδυάζει με καταπληκτικό ντιζάιν και με σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων, εφόσον οι διαδρομές μεταξύ κάθε φόρτισης δεν ξεπερνούν συνολικά τα 80 χλμ. Δυστυχώς, τα ηλεκτρικά μοντέλα όπως το Chevrolet Volt, το Mitsubishi iMiEV ή το Nissan Leaf καταφτάνουν στη χώρα μας κάτω από τις χειρότερες οικονομικές συγκυρίες. Δεν μπορείς λοιπόν να έχεις την απαίτηση να επιδοτήσει το ελληνικό κράτος την αγορά τους, όπως γίνεται σε άλλες χώρες (π.χ. στην Ολλανδία φτάνει το όφελος για τον καταναλωτή τις 10.000 ευρώ), αν και ο περιορισμένος αριθμός τους προσφέρεται για κινήσεις συμβολισμού. Το εργοστάσιο θα παραχωρήσει στην Ελλάδα μόλις 10-12 Volt για το τελευταίο επτάμηνο του 2012, οπότε το κόστος μιας ενδεχόμενης επιδότησης θα ήταν αμελητέο.
Αμελητέα δεν είναι πάντως τα αντικίνητρα που ισχύουν για την εισαγωγή των ηλεκτροκίνητων Ι.Χ. Το ελληνικό κράτος δεν κάνει καμία διάκριση μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών μοντέλων, γι' αυτό και τα τελευταία επιβαρύνονται με φόρο... πολυτελείας εξαιτίας του ακριβού κόστους κατασκευής τους. Ευελπιστώ ότι θα δοθεί λύση από την επιτροπή, η οποία θα διαμορφώσει το πλαίσιο για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας, αν και το θέμα θα έπρεπε να είχε διευθετηθεί ήδη με βάση την κοινή λογική.

πηγή: autoNEA

Δεν υπάρχουν σχόλια: