Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















2 Μαΐ 2018

Εξετάσεις υποψηφίων οδηγών με κάμερες

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:









Νέες τεχνολογίες για τη διασφάλιση του αδιάβλητου της διαδικασίας εξέτασης υποψηφίων, «σπάσιμο» της πρακτικής εξέτασης σε δύο ημέρες και οδήγηση από τα 17 έτη συνοδεία έμπειρου οδηγού περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο για τις αλλαγές στο σύστημα χορήγησης διπλωμάτων οδήγησης. Ταυτόχρονα, ο εκπαιδευτής θα βγαίνει εκτός οχήματος κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
Η δοκιμασία προσόντων (πρακτική εξέταση) του υποψήφιου οδηγού θα διενεργείται σε δύο στάδια. Προϋπόθεση για να περάσει κανείς στο δεύτερο στάδιο (δοκιμασία ελιγμών) είναι να πετύχει στο πρώτο, που αφορά την πορεία. Η εξέταση θα διενεργείται σε διαφορετική ημέρα.
Πρώτη φορά θα καταγράφεται το σύνολο της διαδικασίας. Θεωρητική και πρακτική εξέταση θα μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο και θα καταγράφονται με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων. Το καταγεγραμμένο υλικό, σύμφωνα με το νομοσχέδιο, θα προστατεύεται αυστηρά από οποιαδήποτε παρέμβαση, ενώ με υπουργική απόφαση θα διασφαλιστεί η προστασία των προσωπικών δεδομένων των υποψηφίων. Τα δεδομένα ήχου και εικόνας θα αποθηκεύονται σε ηλεκτρονικά αρχεία, στα οποία θα μπορεί να ανατρέχει το νεοσύστατο Σώμα Εξεταστών. Αυτό θα εδρεύει στο υπουργείο Υποδομών και θα προβαίνει σε δειγματοληπτικούς ελέγχους, ώστε να επιβεβαιώνεται η ορθότητα της διαδικασίας. Απενεργοποιημένα θα είναι κινητά τηλέφωνα και συσκευές επικοινωνίας, πλην αυτών που καταγράφουν την εξέταση. Οι σχολές οδήγησης πρέπει να εγκαταστήσουν μέσα στο όχημα σύνδεση με το Διαδίκτυο, ώστε να είναι δυνατή η επικοινωνία με το κέντρο ελέγχου του υπουργείου Υποδομών, μικρόφωνο και κάμερα που να εικονίζει όλη την καμπίνα του αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα, είναι υποχρεωτική η ανάρτηση ανακοίνωσης σε ευδιάκριτο σημείο που να αναφέρει ότι ο χώρος βιντεοσκοπείται και η εικόνα και ο ήχος μεταδίδονται στο κέντρο ελέγχου.
Οσον αφορά στο σύστημα συνοδευόμενης οδήγησης για νέους υποψηφίους ηλικίας 17 ετών, προβλέπεται η εκπαίδευση από εκπαιδευτή, η διεξαγωγή θεωρητικής εξέτασης, η χορήγηση βεβαίωσης από την οικεία Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας του τόπου κατοικίας του ενδιαφερομένου για συνοδευόμενη (από ενήλικα-έμπειρο που να μην έχει κανένα βαθμό ποινής στο point system) οδήγηση. Η συνοδευόμενη οδήγηση προβλέπεται για διάστημα τουλάχιστον έξι μηνών ή 100 ωρών, οι δέκα εκ των οποίων να πραγματοποιούνται μία ώρα τουλάχιστον μετά τη δύση του ηλίου. Με τη συμπλήρωση του 18ου έτους θα μπορούν οι υποψήφιοι να εξεταστούν στο πρακτικό κομμάτι, ώστε να τους χορηγηθεί το κανονικό δίπλωμα.
Τέλος, οι εξεταστές (υπάλληλοι της περιφέρειας) συνεχίζουν να λαμβάνουν το επίδομα για τη διεξαγωγή των εξετάσεων μέχρι να εκπνεύσει η παράταση και να οριστεί η ισχύς του νέου συστήματος σε δεύτερο χρόνο με νέα υπουργική απόφαση.
http://www.kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: